Dagar då jag börjar kl.15, vad pysslar fröken med då? Svaret är allt mellan himmel och jord. Idag hjälpte jag mamma att plantera några växter i trädgården som stått redo att få jord runt sig jag vet inte hur länge. Ett och annan mail skickades ang. mitt traillopp Vilden X-trail samt kaffe. Kaffe med skinkamacka. Finns det något godare? Ja det gör de, fast detta står högt upp på listan. Dessutom kan jag varmt rekommendera att strö lite stött kardemumma i kaffefiltret innan ni trycker på "play" -galet gott! Fikans tid är här! Har en del fikatimmar att ta igen efter 6 veckors avbrott. 
 
Vasaloppstidningen gjorde mig sällskap och nu ska jag bege mig till Friskis och Svettis för att känna på kroppen efter resan. Vasaloppsträningen börjar NU!
 
Ha de, haj
 

1 kommentarer

Clara Edvinsson

21 Nov 2014 20:50

Åhhh jag vill också ha skinkmacka med julskinka... och tomtegröt!

Kommentera

Publiceras ej